Wednesday 30 November 2011

KEK HARI JADI

Selalunya kek harijadi keluarga kami tempah je kat Cikgu Salbiah. Anak-anak dah selalu makan kek buatan saya jadi bila menyambut harijadi mereka kek mereka selalu tempah atau beli.Tahun ni harijadi saya sendiri dikejutkan dengan kek yang cantik daripada suami..hehe...love you like a love song lah...


Ha...ni dia...kek harijadi saya daripada suami...Suami saya memang romantis orangnya tapi saya tak pernah terfikir kek macam ni dia tempah. Rasa sayang nak makan. Rasa nak framekan je...hehe.

.

Ni pulak kek yang saya tempah untuk suami. Suami kata "mama tak berseni langsung. kek empat segi je"..hehe..tapi rasanya memang sedap. Saya memang suka buat kek tapi untuk meraikan harijadi keluarga biarlah yang cantik banyak...kek saya cantiknya sikit je..hehe


Ni pulak kek harijadi Aiesyah Sufiea yang ke lapan tahun. Aiesyah banyak demand nya. Nak payunglah, garfieldlah...dan inilah yang dia dapat. Oklah tu kan...Wajahnya berseri-seri sepanjang hari...Adik memang penghibur kat rumah.


Alamak...terbaliklah pulak gambar kek harijadi si bujang senang ni. Kek nipun ditempah tanpa memberitahu sibujang. Dia ingatkan tiada apa-apa untuknya. Saspen je...Sedap gak keknya. Kek Blueberry ditempah pada saat-saat akhir daripada Cikgu Salbiah.


Alia Atiqah...anak nombor 3. Dia ni tak kisahpun kek mcamana. Kek ni juga ditempah. Nantilah bila mama dah tahu buat kek yang cantik-cantik kita tak payah beli lagi kek untuk apa-apa majlispun. Entah bilalah tu agaknya...




Ha...ni barulah kek coklat buatan sendiri. Memang moist betul..Rupa takde tapi rasa memang sedap...Nampaknya kena belajar cara untuk mendekorasi kek lepas ni...tak ade seni langsungkan...tapi bila kek ni habis dimakan dek anak-anak, lega rasa hati ni...anak-anak masih berminat dengan kek coklat mamanya...darihaticikgusuzie...

No comments:

Post a Comment