Wednesday 30 November 2011

PIZZA LAH PULAK...

Saya ada juga try test buat pizza...cari-cari dapatlah satu resepi yang agak mudah untuk basenya...Satu adunan dapat 4 pan pizza yang kecil. Masa nilah anak-anak sibuk nak bubuh filling ape. Aiesyah suka sosej ngan crab stick tanpa cendawan, Iman jenis tak kisah...apapun boleh. Suami suka base yang nipis dan garing. Filling tak kisah tapi mozarella cheese kena banyak...
Selalunya kalau tiba malas nak masak untuk makan malam saya selalu buat pizza...senang cerita. Ni dia pizza yang tak bape nak cantik yang pernah saya buat.




Pizza ni saya letak mozarella cheese yang banyak. Tu pasal tak nampak filling yang lain. Doh untuk pizza ini juga saya gunakan untuk membuat donut...Senang cerita. Dua dalam satu. Resepi ini juga saya share dengan kawan-kawan yang inginkan resepi yang paling senang untuk buat pizza...hehe...darihaticikgusuzie...

No comments:

Post a Comment