Thursday 8 December 2011

MUFIN LAGI

Mufin lagi. Mufin coklat lagi kata anak-anak. Tapi saya tak kisahpun sebab saya tahu sat lagi habislah mufin coklat tu. Kali ni saya gunakan resepi Mufin Coklat dari Izah Mufin Lover. Mohon share ye kepada orang yang kemaruk buat muffin ni. Saya tengok resepi Izah Mufin Lover ni menggunakan bahan-bahan yang mudah didapati di  samping caranyapun mudah untuk diikut. Oleh sebab teruja sangat nak cuba buat mufin ni masak untuk makan tengah haripun tertangguh...hehe..


Ni dia hasilnya...suami kata kalau letak white coklat chip ...hehe betul ke...lagi sedap dan nampak terserlah...entahlah bab deko mendeko ni saya tak berapa nak pandai...yang penting mufin yang saya masak habis licin tinggal cup je...puas hati...darihaticikgusuzie...

No comments:

Post a Comment