Wednesday 30 November 2011

TART TELUR

dHehehe...tart telur lagi. Tart telur ni kegemaran suami. Masa singgah di King's saya selalu membeli tart telur ni dan saya pernah menceritakan kepada rakan saya Cikgu Noor Shariza tentang tart telur ni. Sherry kata "buatnye senang je kak". Senang!!!!!!!!!!! Memang senang. Dan bila Sherry terangkan cara membuatnya balik sahaja ke rumah saya melakukan eksperimen. Menjadilah juga walaupun crustnya tak macam kat King's tu. Yang penting suami suka dan anak-anak lagi suka. Laku sungguh tart telur saya pada cubaan pertama itu. Tak sempat sejuk dah dingap oleh anak-anak. Sekarang ni kalau buat tart telur mereka makanlah juga tapi taklah bersungguh-sungguh macam hari tu. Dah bosan agaknya.

Inilah dia rupa tart telur buatan saya tu. Rupa tiada rasa ade hehe. Yang ni sedap dimakan panas-panas. Tart telur ni pun saya ajar kepada rakan-rakan semasa di Bilik Masakan hari tu. Ceria betul masa tu apabila tart teur yang dilisankan oleh saya menampakkan bayangnya.....darihaticikgusuzie...

No comments:

Post a Comment